א.שבת
נוטריון
משכית 22
הרצליה ישראל
972 9 9543895

This hCard created with the hCard creator.

נוטריון הרצליה - א.שבת, נוטריון במשכית 22 הרצליה
מאזני צדקש ב ת  א ו ר ן, ע ו ר ך - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

מ ש ר ד   ע ו ר כ י - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

 
 

H E B R E W  |  E N G L I S H  |  E S P A Ñ O L  |  I T A L I A N O  |  


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית >> נוטריון בהרצליה
 
  

נוטריון בהרצליה

תרגום משפטי ושירותי נוטריון בשפות:
אנגלית, ספרדית, איטלקית ועברית


משרדנו ממוקם ברחוב משכית 22
הרצליה פיתוח, בבית לומיר
כניסה דרומית קומה ג'.

צור קשר ותקבלו מענה מיידי.


טל:    09-9543895
פקס: 09-9545033
דוא"ל: office@shabat-law.co.il
דרך ההגעה אלינו פשוטה וקלה. היכנסו
כאן וקבלו מפת הגעה.

שירותי נוטריון בהרצליה

משרדו של עו"ד ונוטריון א.שבת ממוקם ברח' משכית 22 הרצליה פיתוח (כניסה דרומית, קומה ג'). המשרד מעניק ייעוץ  וייצוג משפטי לחברות הממוקמות בהרצליה פיתוח, בעיקר בתחום המשפטי האזרחי מסחרי. במסגרת השירותים המשפטיים, אנו מעניקים גם שירותי נוטריון, המהווים חלק בלתי נפרד מהליווי והייצוג המשפטי של לקוחותינו. במשרדו של עו"ד שבת בהרצליה ניתן לקבל את כל שירות הנוטריון, כמו גם שירות נוטריוני בשפות: עברית, ספרדית, אנגלית ואיטלקית, פורטוגזית.

זקוק לנוטריון בהרצליה ?  

אצלנו תקבל שירותי נוטריון מקצועיים ומהירים.

הצורך בשירות נוטריוני עשוי להתעורר במספר מצבים, אך לצורך פשטות העניין, נתאר שני מצבים שכיחים. המצב הראשון הוא, כאשר אדם נדרש לחתום על מסמך והגורם (לדוגמא בנק) שעבורו מיועד המסמך החתום דורש, כי החותם יזדהה בפני נוטריון ויחתום על המסמך בפניו. המצצב השני הוא כאשר המסמך של הלקוח כתוב בשפה אחת ועליו להיות מתורגם לשפה אחרת; ואולם הגורם שאליו מיועד המסמך המתורגם (לדוגמא, שגרירות ספרד, כאשר לקוח מבקש אזרחות ספרדית) דורש, כי אימות התרגום של המסמך יערך על ידי נוטריון. במצבים אלה נדרש איפא, הצורך בשירות נוטריוני, ואנו נוכל לספק לך את השירות במשרד הנוטריון בהרצליה. אולם, יש להדגיש, כי לא כל נוטריון מסוגל לתת שירות נוטריוני, כאשר המסמך המדובר ערוך בשפה זרה. כאשר הלקוח אינו דובר שפת המסמך שעליו הינו אמור לחתום, אין הנוטריון רשאי לספק לו שירות של אימות החתימה, אלא אם כן, קודם לכן תורגם המסמך עבור הנוטריון, בדרך שנקבעה לכך בחוק (כאן עלינו לציין, כי ידיעת הלקוח את השפה אינה מספיקה כאשר הנוטריון אינו יודע את שפת המסמך). במשרד הנוטריון בהרצליה נוכל להעניק לך שירותי נוטריון בשפות: אנגלית, ספרדית, איטלקית ועברית, שהינן שפות שהנוטריון שולט בהן. כמובן, כל שילוב אפשרי של תרגום ואימות תרגום בשפות אלו הינו אפשרי. בפסקאות הבאות ניתן מספר דוגמאות למסמכים שניתן לקבל עבורם שירות נוטריון בשפות בהרצליה.

דוגמאות לאישורי נוטריון שתקבל אצלנו בהרצליה

אנו נוכל להעניק לך את כל סוגי אישורי הנוטריון הנחוצים לך בהרצליה. סוגי אישורי הנוטריון הינם מגוונים. בנוסף לשירותי נוטריון, אנו מספקים שירות סידור אפוסטיל של בית המשפט ושל משרד החוץ. להלן מספר דוגמאות לאישורי נוטריון  שנוכל לענות על צרכיך באמצעותם, והכל בשפות אנגלית, ספרדית, איטלקית ופורטוגזית: ייפויי כח נוטריוני עבור הבנק, ייפויי כח כלליים (חתימת נוטריון על יפוי כח בהרצליה), תרגום נוטריון של תעודות משרד הפנים, כגון, תעודות לידה, שינוי שם, גירושין, אוכלוסין, פטירה, אישור  הסכם ממון (אימות הסכם ממון), עריכת צוואה נוטריונית בהרצליה ועוד. כמו כן, נוכל לתת שירותי תרגום נוטריוני עבור תעודות לימודים, תעודות סיום קורסים, תעודות בגרות, תעודות בוגר אוניברסיטה, גיליונות ציונים וכו'. במישור האישורים הנחוצים למגזר העסקי, נוכל להעניק תרגומים ואישורי נוטריון להסכמים, חוזים, שטרות, הצהרות, תצהירים, מסמכי חברות ומסמכי רשם החברות, דו"חות פיננסים של תאגידים, אישורי utility bill ועוד. הרשימה אינה ממצה.  

אם נחוץ לכם אישור נוטריון בהרצליה, שאינו מופיע ברשימה דלעיל, בכל זאת קרוב לודאי שנוכל להעניק לכם אותו. לצורך בירור, נא צור עמנו קשר בטל 09-9543895 או פנה לדף צור קשר.

כיצד תוכל לקבל את האישור הנוטריוני?

במשרדנו גובשו כללים קצרים, מהירים ויעילים לקבלתו של לקוח והכנת האישור הנוטריוני הדרוש לך. לאחר קבלת פנייתך, הנך עשוי להתבקש ידי נציג המשרד למסור את מספר הטלפון שלך ולשלוח אלינו את המסמכים שנחוץ לך שירות לגביהם. לאחר קבלת המסמכים במשרדנו בהרצליה, יבדוק הנוטריון בהרצליה את המסמך ונציגנו יחזור אליך בהקדם כדי לתאם פגישה או כדי לענות לשאלתך. ניתן לשלוח את המסמכים כעת באמצעות הפקס: 09-9545033 או בדוא"ל. צוות משרד משרדנו בהרצליה ישתדל להיענות לך בהקדם.

מיקום משרד הנוטריון בהרצליה פיתוח
הרצליה ממוקמת במרכז נתניה, באזור השרון. דרכי ההגעה למשרד הנוטריון בהרצליה הינן פשוטות. דרך הגעה אחת הינה נסיעה מדרום לצפון בכביש החוף. כשמגיעים לצומת הסירה, ליד תחנת הדלק, פונים שמאלה. מיד אחר כך פונים ימינה. זהו רחוב משכית ומשרד הנוטריון שוכן בבנין מס' 22. דרך אחרת הינה לנסוע דרך כביש החוף מצפון לדרום. לפני צומת הסירה פונים ימינה ושוב ימינה. הנכם נמצאים כעת ברח' משכית. משרד הנוטריון שוכן בבניין מס' 22. דרך שלישית היא להגיע מהרצליה העיר. חוצים את צומת הסירה ופונים ימינה. ברח' משכית מצוי חניון גדול שבו ניתן להחנות את הרכב. בסמוך לו נמצא נוטריון הרצליה.

רח' משכית 22, הרצליה פיתוח

 רחוב משכית - משרד נוטריון הרצליה

מיקום נוח להגעה אל הנוטריון ברח' משכית 22 הרצליה
נוטריון בהרצליה

משרד הנוטריון בהרצליה פיתוח 

חדר המתנה במשרדו של הנוטריון

בית לומיר (הרצליה), כניסה דרומית, קומה ג'

נוטריון הרצליה - שלט המשרד

דוגמא לאישור נוטריון

אישור נוטריון הרצליה

דוגמא לאפוסטיל

חותמת אפוסטיל
 

שירותים נוטריון נוספים בהרצליה

להלן רשימת שירותי נוטריון נוספים שאנו מספקים בהרצליה:

אימות חתימה. 

צוואה נוטריונית (עריכת צוואה נוטריונית וחתימה על צוואה נוטריונית).
חתימה על יפוי כח למשכנתא עבור הבנק.
אישור חיים (Life Certificate).
אישור נסיעה של קטין לחו"ל.
אימות חתימה על תצהיר נוטריוני (עריכת תצהיר וחתימת נוטריון על תצהיר).
יפוי כח נוטריוני (עריכת יפוי כח וחתימת נוטריון)

שירותי נוטריון באיטלקית
שירותי נוטריון באנגלית
שירותי נוטריון בפורטוגזית
שירותי נוטריון כלליים בעברית

אם דרוש לכם אישור נוטריון הרצליה, שאינו מצוין בפירוט המצוין למעלה, עדיין סביר להניח שנוכל לתת לכם את השירות. לצורך בירור, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 09-9543895 או פנו לדף צור קשר.
באם דרוש נוטריון בהרצליה פיתוח לחצו כאן.

 צרו קשר

 סניף הרצליה פיתוח: רח' משכית 22 הרצליה פיתוח טל' 09-9543895, פקס' 09-9545033, דוא"ל: office@shabat-law.co.il

סניף נתניהרח' התהילה 38 נתניה,
טל' 09-9543895, פקס' 09-9545033, דוא"ל: 
 office@notario.co.il

 
ם
 
לייבסיטי - בניית אתרים