א.שבת
נוטריון
משכית 22
הרצליה ישראל
972 9 9543895

This hCard created with the hCard creator.

נוטריון בפתח תקווה | נוטריון פתח תקווה | אנגלית | ספרדית | איטלקית | א.שבת, נוטריון
מאזני צדקש ב ת  א ו ר ן, ע ו ר ך - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

מ ש ר ד   ע ו ר כ י - ד י ן   ו נ ו ט ר י ו ן

 
 

H E B R E W  |  E N G L I S H  |  E S P A Ñ O L  |  I T A L I A N O  |  


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית >> נוטריון פתח תקווה
 

 נוטריון פתח תקווה | נוטריון בפתח תקווה

שירותי נוטריון בשפות: אנגלית, ספרדית, איטלקית ועברית
רח' משכית 22 הרצליה פיתוח, טל' 09-9543895, פקס' 09-9545033
דוא"ל office@shabat-law.co.il

עו"ד א.שבת, נוטריון הינו דובר השפות: אנגלית, ספרדית איטלקית ועברית. משרדו מעניק שירותי נוטריון לתושבי פתח תקווה, השרון והמרכז. השירות ניתן בשפות שאותן דובר עו"ד שבת ובכל שילוב שלהן. ניתן לקבל שירותי נוטריון לגבי מגוון מסמכים, שנוצרו בישראל או בחוץ לארץ. בין מסמכים אלה ניתן לציין: אישורי נישואין, אישורי לידה, אישורים שהונפקו על ידי משרד הפנים, תעודות רפואיות, חוזים פרטיים ועסקיים, פרוטוקולים ופסקי דין של בתי משפט, תעודות יושר שהונפקו על ידי המשטרה, תעודות רשם החברות, תעודות המעידות על לימודים, תעודות השכלה גבוהה, תעודות הסמכה, הסכמי ממון ייפויי כוח נוטריונים. כמו כן ניתן לקבל אימותי חתימות על גבי ייפויי כוח, הצהרות, תצהירים ואישורים נוספים. למען הנוחות, ניתן להעביר למשרדנו את המסמכים הנחוצים באמצעות הדוא"ל או הפקס, בכפוף להצגת מסמך מקורי, לפי הצורך.

התשלום מתבצע במזומן, בשיק או בכרטיס אשראי.

סידור אפוסטיל לאישור נוטריון בפתח תקווה – בית המשפט השלום בפתח תקווה

על מנת להעניק תוקף משפטי לאישור שערך נוטריון, המיועד להצגה בחוץ לארץ, במדינות החברות באמנת האג משנת 1961, יש לבצע סידור אפוסטיל. סידור אפוסטיל לאישור שערך נוטריון בפתח תקווה ניתן לקבל בתיהמ"ש השלום ברחבי הארץ. ביחס לאישור נוטריון בפתח תקווה ניתן לקבל סידור אפוסטיל בכל אחד מבתיהמ"ש השלום במחוז המרכז (ביהמ"ש השלום בקריות, ביהמ"ש השלום בנתניה, כפר סבא, ברמלה, רחובות, וביהמ"ש השלום בראשון לציון). ביהמ"ש הקרוב והנוח ביותר לתושבי פתח תקווה לצורך קבלת סידור אפוסטיל לאישור נוטריון בפתח תקווה הוא ביהמ"ש השלום, שכתובתו ברח' באזל 1א' פינת שמשון (טל' 077-2703333. שעות הפתיחה בימים א' – ה' (למעט בימי פגרה) הינן: 08:30 עד 13:30. מומלץ להתקשר לבית המשפט לצורך בירור שעות הפתיחה לפני הגעה, במיוחד בימי פגרה או השבתה.

כיצד לבחור משרד נוטריון בפתח תקווה

ההחלטה לגבי משרד נוטריון בפתח תקווה ובכלל צריכה להיעשות לפי סוג השירות הנוטריוני הדרוש ללקוח. אם השירות הנחוץ הינו אימות חתימות בלבד, בשפה העברית, פעולת הבחירה של משרד הנוטריון אינה מעוררת קושי. כל נוטריון, באשר הוא יבצע שירות זה ללא קושי. רצוי, במקרה הנזכר, לבחור משרד נוטריון בפתח תקווה, הקרוב ביותר גיאוגרפית למיקום הלקוח. למרות האמור, כאשר השירות הדרוש מזמין מיומנות בשפה, מצד הלקוח או מצד הנוטריון, לדוגמא, כאשר השירות הנחוץ הינו אימות חתימה על מסמך הערוך בשפה שהלקוח אינו שולט בה או כאשר נחוץ ללקוח תרגום או אימות תרגום של מסמך בעל משמעות משפטית, בחירתו של נוטריון בפתח תקווה (הוא הדין לגבי בחירת נוטריון בערים אחרות) ראוי שתיעשה, בראש ובראשונה לפי רמת מיומנות הנוטריון בשפה הזרה. אפשר לברר את מידת השליטה של הנוטריון בשפות על ידי בירור באתר האינטרנט שלו (שפה היא נכס חשוב עבור נוטריון ואם הוא דובר אותה, סביר להניח שהדבר יצוין באתר האינטרנט של משרדו) או על ידי התקשרות למשרד הנוטריון והצבת השאלה המתאימה. כאשר מיומנות הנוטריון בשפה הזרה הינה חשובה, חשיבות המקום הגיאוגרפי של משרדו פוחתת ויש להעדיף את המיומנות בשפה הנדרשת.

לייבסיטי - בניית אתרים